Ondanks de zeer hoge temperatuur hebben we toch 25 gasten mogen
verwelkomen op onze gezellige middag, afgelopen maandag. Het was
fijn om elkaar weer te ontmoeten.
Samen dronken we koffie en thee en werd iedereen getrakteerd op een
heerlijk stuk appeltaart met daarbij een bolletje ijs en ook nog een toef
slagroom. Dat was genieten. Hierna werden er drankjes geschonken en
kon men een gezelschapsspel doen. Aan een paar tafels werd gekaart
en ook de doos met Rummikub kwam tevoorschijn. Een groot aantal
gasten vond het tè warm om een spel te doen. Deze mensen hebben
zich toch goed geamuseerd met bijpraten en genoten van het samenzijn.
Het was een gezellige middag, deze laatste activiteit vóór de
zomervakantie.
De vrijwilligers van de Zonnebloem afd. Roggel wensen iedereen een
mooie zomer en we hopen u allen weer te zien op de Zonnebloemdag in
“La Rochelle”. Datum: zaterdag 12 sept. Tot dan!
Vrijwilligers Zonnebloem, afdeling Roggel.
