Aetpuntj Roggel
Op dinsdag 2 november is na 18 maanden het maandelijkse aetpuntj voor senioren weer doorgegaan bij café, restaurant De Beukelaer. Het was weer heel geslaagd, de gasten waren weer blij elkaar te ontmoeten en te genieten van het...
Lees verder