Zonnebloem naar Intratuin Weert
Wat was het gezellig afgelopen maandag. Met een groot aantal gasten bezochten we Intratuin Weert. De tafels waren al mooi gedekt en we mochten eerst gaan genieten van een lekkere “koffie/thee-compleet”. Daarna liepen we in...
Lees verder